هر کس با من صحبت می‌کرد، می‌گفتم اشکالی ندارد به رئیسی رای دهید و بگذارید دعوا‌ها تمام شود و بگذارید مشکل جوان‌ها و مشکل کشور حل شود. اما واقعا نتیجه معکوس گرفتیم و این یکدستی هم هیچ فایده‌ای نداشت
کد خبر: ۱۰۷۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 31 October 2022

ایمن‌آبادی: از یکدستی نتیجه معکوس گرفتیم

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

اکنون مالیات تا ۶۷ درصد افزایش پیدا کرده و فکر می‌کنم رقمی حدود ۵۲۷ هزار میلیارد تومان قرار است از مردم مالیات بگیرند. با افتخار هم می‌گفتند در شش ماه اول، حدود ۲۳۰ هزارمیلیارد تومان وصول کردیم. بله، خیلی می‌شود مالیات گرفت. اصلا کسی منکر آن نیست؛ ولی به چه قیمتی؟ به این قیمت که الان مردم در کف خیابان هستند.

در این دولت، با این نظام بودجه نویسی، بیشترین تورم، بیشترین گرانی، بیشترین فقر...، را شاهد هستیم. اصلا توجه کنید که چرا اکنون دولت باید لایحه برای افزایش حقوق بدهد؟ مگر افزایش حقوق نباید در بودجه سالیانه دیده شود؟ چرا در زمان بودجه سالیانه با سیاست سرکوب حقوق، جلو رفتند که امروز پشیمان شوند؟

باید بگویم که من هم خودم را قانع کرده بودم که این دولت، با یکدستی و همدستی و اصلا همه دست‌ها در یک کاسه، شاید بتوانند کشور را درست کنند. در دوران انتخابات، هر کس با من صحبت می‌کرد، می‌گفتم اشکالی ندارد به رئیسی رای دهید و بگذارید دعوا‌ها تمام شود و بگذارید مشکل جوان‌ها و مشکل کشور حل شود. اما واقعا نتیجه معکوس گرفتیم و این یکدستی هم هیچ فایده‌ای نداشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار