مراسم گرامیداشت ۱۱۷ شهید دانش آموز در دبیرستان منتصرین شاهد ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 31 October 2022

به گزارش تابناک تهران، مراسم گرامیداشت ۱۱۷ شهید دانش آموز ورامین با حضور دانش آموزان و جمعی از مسؤولان شهرستانی ظهر امروز در دبیرستان دخترانه منتصرین شاهد ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: سیزده آبان سه مناسبت تبعید امام راحل، شهادت شهدای دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی است و بخاطر این سه مناسبت که به نوعی با استکبار ستیزی عجین شده است باید آن را گرامی بداریم.

وی گفت: وظیفه مدیران و مربیان در شناخت جنایات آمریکا در ایران حساس و مهم است، اوج جنایت که می توانست رخ دهد در شیراز اتفاق افتاد اما مدعیان حقوق بشر لال شدند و هیچ تسلیتی حتی از برخی سلبریتی ها در این مورد صورت نگرفت و نشان داد اینها با جانها مشکل ندارند با عقاید مشکل دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران دشمنی دشمنان را بخاطر حفظ مرز و بوم و دین دانست و تصریح کرد: ریشه این حوادث تروریستی دشمنی با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی ما است و ما بخاطر این پایداری فقط در ورامین ۱۱۷ شهید دانش آموز دادیم، آمریکا و انگلیس در برابر ایستادگی های ما توان مقابله ندارند و اگر داعیه حمایت از حوادث آشوبگران را دارند بخاطر منافع از دست رفته شان است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: شهدایی که در این مدت در اغتشاشات شهید شدند چه جرمی داشتند، بخاطر حفظ ناموس و وطن است و ما نباید در این جریان فریب رسانه های معاند را بخوریم، دیکتاتور در دنیا آمریکا است که در تمامی کشورها به ناحق خون ریخته است و اگر در جایی ببیند منافعش در خطر است بی دلیل خون بی دفاعان اعم از زن و مرد و کودک و جوان را می‌ریزد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان بیان کرد: وقتی دشمن با چادر شما دختران محجبه مشکل دارد بدانید این اقدام فرهنگی و دینی شما مانند سلاح های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل است که همانند شهید فهمیده ها دشمنان را زمین‌گیر کرد.

سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبرین است

علی عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین نیز در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن جامعه و انسانیت است و ما باید زندگی خودمان را به شهدا گره بزنیم تا عاقبت بخیر شویم.

وی افزود: سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبرین است و در زمان حال با توجه به هجمه دشمنان ما نباید فریب رسانه های معاند دشمنان را بخوریم.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده های شهدا و حافظان امنیت توسط مسوولان و دانش آموزان تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار