شهردار تهران صبح امروز با حضور در شهر ورزقان مصلی و مسجدجامع حضرت ولیعصر(عج) را که توسط شهرداری پایتخت احداث شده، افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 07 October 2015
محمد باقر قالیباف با حضور در شهر زلزله‌زده ورزقان صبح امروز ابتدا به گلزار شهدا رفت تا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کند. وی  در ادامه نیز با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدای این منطقه از آنان دلجویی کرد.
شهردار پایتخت سپس طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، فرماندار و شهردار ورزقان، مردم و جمعی از مقامات شهری از مصلی و مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) که با هزینه شهرداری تهران در ورزقان ساخته شده است، بهره‌برداری کرد.
به گزارش شهرنوشت، پس از وقوع زمین‌لرزه در سال91 در ورزقان، حدودا 50مسجد در این محدوده تخریب شد و مسجد ولیعصر(عج) نیز یکی از مساجد حادثه دیده بود که شهرداری تهران به دنبال مصوبه شورای شهر پایتخت که 40میلیارد ریال را برای بهسازی در ورزقان اختصاص داده بود، عهده‌دار ساخت مسجدجامع این شهر شد.
شهرداری تهران ضمن تشکیل ستاد کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، احداث مسجد ولیعصر(عج) به مساحت 2500 مترمربع، بوستان شهر هریس به مساحت1400 مترمربع، بوستان شهر اهر به مساحت 1750مترمربع و بوستان خواجه به مساحت3500مترمربع را برعهده گرفته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار