فرماندار پاکدشت:
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: سینماگران با هنر فاخر خود، روحیه امیدواری را در جامعه ترویج داده و به بیان دستاوردهای نظام بپردازند.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 06 November 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن اردستانی روز یکشنبه در دومین جشن سینمای ایران که در پردیس دانشگاهی ابوریحان پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: تقویت روحیه امید و تعالی در جامعه مهمترین رسالت هنرمندان است و سینماگران می‌توانند با توجه به اثربخشی تولیدات خود، در راستای تحقق این مهم گام‌های اساسی بردارند.
وی افزود: سینما و هنر فیلمسازی به دلیل اثربخشی و گستردگی جذب مخاطب می‌تواند با بیان حقایق جامعه اسلامی و بیان پیشرفت‌های به دست آمده در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امید را به جامعه تزریق کرده و جامعه را به سمت نشاط سوق دهد.
اردستانی با تأکید بر لزوم تحقق عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر، به تبیین دستاوردهای نظام نیاز دارد که قطعا این روایت می‌تواند در قالب هنر فاخر سینما و فیلم‌سازی به مخاطبین و به ویژه نسل جوان منتقل شود.

فرماندار پاکدشت: سینماگران با هنر فاخر روحیه امیدواری را در جامعه ترویج دهند

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان پاکدشت، گفت: این شهرستان افزون بر این که قطب مهم صنعتی استان تهران و پایتخت تولید گل و گیاه کشور محسوب می‌ شود، در حوزه تولیدات فرهنگی نیز از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و می‌توان با میزبانی از فیلم‌سازان، در تولید آثار فاخر نقش ‌آفرین باشد.
در پایان این مراسم از سینماگران فعال و برتر استان تهران قدردانی شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار