امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه اصناف تابلو هرشهری هستند گفت: امروز دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد و باید جامعه اصناف در این زمینه هوشیار باشند‌‌.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 12 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین عصر امروز در دیدار با هیئت رییسه جدید اتاق اصناف ورامین، اظهار کرد: اصناف پیشانی و تابلو هر شهری محسوب می‌شوند و این سرمایه بزرگی است که باید این ظرفیت حفظ شود.

وی گفت: اصناف همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشته و امروز باید این ویژگی در جامعه اصناف حفظ شود‌.

امام جمعه موقت ورامین ضمن بیان اینکه مراکز صنفی از جمله مکان هایی هستند که در جنگ ترکیبی از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته اند، افزود: امروز دشمن تلاش دارد از طریق ویترین مغازه ها، ارزش ها را تغییر دهد و باید جامعه اصناف در این زمینه هوشیار باشند‌‌.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: باید اتحادیه های صنفی، جلسات بصیرتی و روشنگری برای اصناف بگذارند و این موضوع باید با جدیت دنبال شود‌.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل جنایات اخیر نمی توان سکوت کرد و از جامعه اصناف انتظار است در این زمینه نقش آفرین باشند‌، بیش از ۱۵۰۰۰ نفر جامعه صنفی در ورامین حضور دارند که باید برای این جامعه بزرگ و مهم برنامه داشت.

امام جمعه موقت ورامین در پایان تصریح کرد: امروز رشد قلیان سراها و مصرف مواد دخانی یک زنگ خطر است و باید جامعه اصناف در این حوزه نظارت جدی تری داشته باشد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار