در پی نخستین بارش برف
معاون فنی و عمرانی فرماندار شمیرانات با اعلام این‌که تمامی عوامل خدماتی و امدادی شهرستان آماده‌باش بوده و تردد در جاده‌ها و معابر جریان دارد، از شهروندان خواست تا با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران و برف در ارتفاعات، از سفرهای غیرضروری به بخش‌های لواسانات و رودبارقصران خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 04 December 2022

به گزارش تابناک تهران، وحید تاجیک عصر یکشنبه ضمن بیان این‌که استمرار عملیات نمک‌پاشی از بامداد شنبه آغاز و همپنان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: افزایش حجم بارش برف، حوالی ظهر امروز منجر به دقایقی تاخیر در تردد مسافران محور لواسان بزرگ شد که با تسریع در بازگشایی مسیر، مرتفع و در هیچ‌یک از محورها شاهد انسداد نبوده‌ایم و تردد در جاده‌های اصلی، فرعی، روستایی و معابر شهری همواره جریان دارد.
وی افزود: لغزندگی معابر نیز منجر به چند مورد تصادف خسارتی در مسیرهای دسترسی لواسانات و رودبارقصران شد که بحمدالله آسیبی به شهروندان نرسیده است.
معاون فنی و عمرانی فرماندار شمیرانات یادآور شد: مدارس و مراکز آموزشی شمیرانات نیز فعال بوده و فقط 3 مدرسه امامه، شمشک و دربندسر در مقطع ابتدایی در پی شدت بارش برف تعطیل شدند.
تاجیک با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های متعدد در هفته جاری، تاکید کرد: ضروری‌ست شهروندان حین تردد در جاده‌های کوهستانی، زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق سامانه 141 از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

منبع/روابط عمومی فرمانداری شمیرانات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار