رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت گفت: هشت واحد معدنی به دلیل رعایت نکردن مصوبات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 13 December 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت، محمودرضا سعیدپور اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران در سال جاری مبنی بر ممنوعیت فعالیت کارخانجات تولید آسفالت، شن و ماسه و بتن آماده در روزهای آلوده هوا، روز گذشته از فعالیت هشت واحد متخلف معدنی جلوگیری شد.

وی افزود: با توجه به ابلاغ به موقع و مکرر مصوبات مذکور به کلیه واحدهای معدنی شهرستان، تعدادی از مدیران این کارخانجات با وجود اطلاع از موضوع ممنوعیت فعالیت در شرایط اضطرار آلودگی هوا، در حال فعالیت بودند که پس از حضور واحد یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در محل نسبت به تعطیلی و پلمب تجهیزات و تاسیسات مربوطه اقدام کردند.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی و از صاحبان صنایع معدنی در شهرستان به لحاظ همکاری مجدانه با این اداره، به خصوص در شرایط استمرار آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حفظ و سلامت شهروندان و محیط زیست، برخورد قانونی با معدود واحدهای متخلف در شهرستان ادامه خواهد یافت.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار