در تهران بزرگ موقعیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که یکی از گزینه‌های امن و مناسب، خرید املاک می‌باشد که بسیاری از سرمایه‌داران ترجیح می‌دهند به‌جای خرید طلا یا ارز یا ماشین، پول خود را با ملک و املاک معاوضه کنند. در ادامه، این مورد سرمایه‌گذاری را بیشتر مرور و در انتها یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری را برای شما معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ 13 December 2022

پروژه افق فرتاک، سرمایه‌گذاری بی‌نظیر! + جدول

چرا خرید ملک یک سرمایه‌گذاری کم‌خطر است؟

می‌توان به جرات گفت که خرید و معامله ملک جزو گزینه‌های امن و کم‌زحمت برای سرمایه‌گذاریست. چرا که در خرید ارز یا طلا باید دائما مراقب روند بازار بود یا خرید اتومبیل همیشه امکان تصادف و افت قیمت را دارد. اما ملک را می‌توان به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری کم‌ریسک به آن نگاه کرد چراکه اگر در هنگام خرید، تمام نکات خرید را رعایت کنیم و احتیاط لازم را در نظر بگیریم، یک خرید بی‌نقض و پرسود خواهیم داشت که می‌دانیم در آینده نه‌تنها ضرر نخواهد کرد بلکه در روزبه‌روز ارزش پولمان را بیشتر خواهیم کرد.

گاهی امکان دارد روند قیمت ملک ثابت بوده یا در یک بازه کوتاه افت قیمت داشته باشد اما به‌طور کلی همیشه روبه‌رشد بوده و هست. کمتر کسی را می‌شناسیم که با خرید خانه ضرر کرده یا ابراز پشیمانی کند.

خرید خانه زیر قیمت!

خانه‌هایی که به‌صورت پیش‌فروش به مردم عرضه می‌شود، نسبتا قیمت پایین‌تری نسبت به خانه‌های آماده تحویل دارد. بنابراین می‌توان با یک برنامه‌ریزی چند ساله صاحب خانه شد. برخی از آگهی‌های خرید خانه اقساطی ممکن است واقعی نباشند یا فقط محض کلاهبرداری به‌وجود آمده باشند که می‌توان در این حالت با انجام تحقیقات محیطی از سایر مشاورین املاک و دقت در جزئیات ورودی در هنگام عقد قرارداد و دیگر مواردی که می‌توان گفت هریک نقش اساسی در خرید خانه دارند، مانع از انجام هرگونه کلاهبرداری گردید. حتما توصیه می‌شود در هنگام عقد قرارداد، فردی که تجربه کافی در معاملات ملکی دارد را همراه خود به جلسه معامله ببرید.

یک فرصت طلایی برای یک سرمایه‌گذاری طلایی!

در بین فرصت‌هایی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد می‌توان گفت پروژه افق فرتاک در منطقه 22 تهران یکی از موقعیت‌های استثنائی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. این پروژه با ارائه انواع متراژ در واحدهای 55، 85، 110، 165 و 220 متری به مشتریان عرضه می‌شود که این امکان را می‌دهد تا موارد مختلفی برای خرید و برای همه نوع انتخابی، گزینه وجود داشته باشد. در ادامه با جزئیات بیشتر این پروژه آشنا خواهیم شد.

پروژه افق فرتاک

پروژه افق فرتاک، سرمایه‌گذاری بی‌نظیر! + جدول

برج‌های دو‌قلوی چشمه در یکی از لوکیشن‌های خوب منطقه 22 محله زیبادشت میدان لاله، بلوار گلبانگ توسط شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک که زیر نظر اداره تعاون کشور می‌باشد، در حال ساخت است. این پروژه که در نزدیکی بوستان جوانمردان و دهکده المپیک قراردارد و دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه‌های آزادگان، خرازی و اتوبان تهران-شمال دارد و به دلیل شرایط پرداخت مناسب و سازنده‌ی معتبر بسیار پرطرفدار و با استقبال خوبی روبرو بوده است. همچنین اینکه پروژه فعال می‌باشد و دارای جواز ساخت و پروانه است، جزو مزایای دیگر این پروژه محسوب می‌شود که به محبوبیت آن افزوده است.

مشخصات پروژه افق فرتاک 

پروژه افق فرتاک یکی از پروژه‌های بسیار عالی می‌باشد که در منطقه 22 واقع شده است، از جمله ویژگی‌های این پروژه می‌توان به لوکیشن این پروژه اشاره کرد. این پروژه از جمله پروژه‌هایی می‌باشد که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و یکی از موقعیت‌های استثنایی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید. این دو بلوک برج شامل 21 طبقه و مجموعا 256 واحد می‌باشد.

این پروژه یکی از ده‌ها پروژه‌ایست که در منطقه 22 در حال انجام است و با نظارت تعاونی کاشانه سازه فرتاک در حال ساخت‌و‌ساز می‌باشد؛ این تعاونی از جمله تعاونی‌هایی می‌باشد که در منطقه 22 قرار داشته و از جمله تعاونی‌هایی است که سابقه بسیار درخشانی در این زمینه دارد.

  • 2 برج 21 طبقه شامل 16 طبقه مسکونی
  • مساحت کل زمین: 14995 متر مربع
  • هرطبقه 8 واحد مسکونی
  • تعداد واحدها: 256 واحد
  • تعداد پارکینگ: 340

زمان تحویل پروژه افق فرتاک 

این پروژه از جمله پروژه‌های منطقه 22 بوده که در مرحله پذیره‌نویسی قرار دارد و در حال حاضر در حال عضو‌گیری می‌باشد. این پروژه از جمله پروژه‌هایی می‌باشد که به‌طور میانگین 4 تا 5 سال آینده تحویل داده شده و افراد می‌توانند در آن سکونت داشته باشند.

البته این زمان ممکن است دچار تغییر شود و به گفته تعاونی سازنده این پروژه ممکن است تا 1 سال دیر کرد در تحویل داشته باشد.

نظر کارشناسی

پروژه افق فرتاک، سرمایه‌گذاری بی‌نظیر! + جدول

خرید پروژه افق فرتاک در منطقه 22 تهران می‌تواند در بین پروژه‌های در حال ساخت منطقه 22 گزینه فوق‌العاده و منحصر‌به‌فردی باشد زیرا هم از لوکیشن بینظیری برخوردار است و هم جزو معدود پروژه‌هایست که به خریداران و سرمایه‌گذاران، قدرالسهم به‌صورت محضری انتقال می‌دهد و هم از نظر اسناد و مدارک پروژه‌ای کامل می‌باشد. تعاونی نیز از رزومه خوبی برخوردار است و سرعت پیشرفت فیزیکی کار قابل قبول است. از نکات برجسته در پروژه افق داشتن تعهد در اخذ سند پروژه و جریمه دیرکرد برای زمان تحویل می‌باشد.

نگاهی آینده‌ی منطقه 22

آینده‌ای که برای این پروژه و این منطقه پیشبینی می‌شود بسیار روشن و امیدوارکننده‌اس. در سال‌های اخیر این منطقه بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته بود و هرساله به این اعداد و ارقام افزوده می‌شود. دلیل این محبوبیت، خانه‌های نوساز و آب و هوای مطبوع‌تر این محدوده نسبت به مرکز شهر تهران است.

همان‌طور که بسیاری از افراد از اقساء و نقاط مختلف به این نقطه از پایتخت آماده‌اند، در سال‌های آتی نیز جمعیت بیشتری برای این محله تخمین زده می‌شود. به تناسب همین افزایش جمعیت نیز آبادانی در این محدوده گسترش خواهد یافت همان‌طور که در سال‌های اخیر مراکز تفریحی، گردشگری و رفاهی بسیاری در ابن منطقه به‌وجود آمده است؛ مانند مرکز خرید ایران‎‌مال، باملند، دریاچه چیتگر (خلیج‌فارس) و سایر بیمارستان‌ها و درمانگاه‌هایی که تا کنون به این منطقه اضافه شده‌اند.

درنهایت اگر همچنان تصمیم به خرید یکی از واحدها در منطقه 22 تهران را دارید، پروژه‌ی استثنایی افق فرتاک را در دهکده المپیک فراموش نکنید. برای آگاهی از دیگر اطلاعات این پروژه، با مشاورین املاک اطلس 22، نماینده رسمی فروش پروژه‌های منطقه 22، تماس حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار