برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و معرفی مسیر‌های گردشگری در بافت قدیمی شیراز تابلو‌ها راهنمای گردشگران نصب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 13 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری، شورای شهر شیراز در نود و سومین جلسه صحن علنی شورا با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در بافت تاریخی شیراز و لزوم ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران برای ساماندهی و معرفی مسیر‌های گردشگری بر نصب تابلو‌ها راهنمای گردشگران تاکید کرد.

محمدیان با اشاره به اهمیت بافت تاریخی و هدایت گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی شیراز افزود: تابلو‌های راهنما از جمله مهم‌ترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند و نصب و ساماندهی تابلو‌های گردشگری به ویژه در بافت تاریخی نقش مهمی در راستای گردشگری شهر ایفا خواهد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری، سومین حرم اهل بیت (ع) شورا در این جلسه درباره نصب تابلو‌های راهنمایی گردشگری در بافت تاریخی شیراز گفت: از مبادی ورودی شهر تا رسیدن به مقصد مطابق دیگر شهر‌های کشور و نصب راهنمای مترو در ورودی گذر تاریخی عطاء الدوله و گذر‌های تاریخی مشابه تصمیماتی اتخاد شد.
وی ادامه داد: بر اساس این موضوع شهرداری شیراز مکلف شد با مطالعه و برنامه ریزی لازم نسبت به تهیه و نصب تابلو‌های راهنمای مسیر برای دسترسی به اماکن زیارتی، مذهبی و گردشگری به ظرف مدت حداکثر ۳ ماه اقدام نماید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار