بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای تهران هم‌اکنون در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس و بر روی عدد ۱۳۲ قرار دارد. طبق این گزارش، وضعیت کیفیت هوا در ۶ منطقه پایتخت ناسالم و در وضعیت قرمز می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 19 December 2022

به گزارش تابناک تهران، بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای تهران هم‌اکنون در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس و بر روی عدد ۱۳۲ قرار دارد. طبق این گزارش، وضعیت کیفیت هوا در ۶ منطقه پایتخت ناسالم و در وضعیت قرمز می‌باشد.

 

مناطقی که در وضعیت قرمز قرار دارند؛

شهرداری منطقه ۴

ستاد بحران منطقه ۷

تربیت مدرس منطقه ۶

پیروزی منطقه ۱۳

شهرداری منطقه ۱۰

شهر ری منطقه ۲۰

باتوجه به استمرار آلودگی هوا در روزهای گذشته و پیش‌بینی پایداری این وضعیت در روزهای آینده، روز شنبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در محل استانداری تهران برگزار شد که بر اساس مصوبات کمیته مقرر شد که تمامی دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در همه مقاطع تحصیلی به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند از روز یکشنبه ۲۷ آذرماه تا روز سه شنبه، ۲۹ آذرماه غیرحضوری و همچنین مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز تعطیل اعلام شوند.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در استان، ممنوعیت فروش طرح ترافیک تا پایان هفته و توقف فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه اشاره کرد.

بر اساس توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار