به گفته مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مسافربري استان آذربايجان غربي: نيروي انتظامي در خط مقدم حفظ امنيت و آرامش جامعه قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 09 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهندس "علي اکبري" در ديدار با سردار "اصلاني" فرمانده انتظامي استان ، بیان کرد: نيروهاي انتظامي در خط مقدم حفظ امنيت و آرامش جامعه قرار دارند و امنيت کنوني در استان مرهون تلاش ها و خدمات شبانه روزي کارکنان انتظامي استان است.

وي به تعامل و ارتباط بسيار نزديك اين اداره كل با پليس راه و راهور استان و ساير دستگاههاي مرتبط اشاره کرد وگفت: سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در امر آموزش و فرهنگ سازي به عنوان مهمترين عامل در كاهش حوادث جاده اي پيشر و است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مسافربري استان آذربايجان غربي خاطرنشان کرد:اداره كل حمل و نقل استان با همكاري پليس راه ، فرمانداري ها و دهياري ها در بحث ايمن سازي راهها و آموزش موتورسواران و رانندگان بطور مستقيم و تهيه فيلم، تيزر و پيام هاي كوتاه ايمني و پخش از صدا و سيماي مركز استان فعال بوده است .

کاهش 10 درصدي تلفات حوادث جاده اي در شش نخست سال

سردار اصلاني در اين ديدار ضمنقدرداني از تعاملات سازنده اين اداره با مجموعه پليس در استان با بيان وضعيت تصادفات فوتي در شش ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،گفت: بر اساس آمار موجود در پزشکي قانوني، تلفاتحوادث جاده ايدر استان 10 درصد کاهش داشته است.

وي، بهره مندي از سيستم هاي هوشمند كنترل تخلفات جاده اي، آموزش همگاني و ارتقاء كمي و كيفي راهها وهمچنين ايمني خودرو هاي توليدي را از عوامل مهمكاهش حوادث جاده اي برشمرد و تاکيد کرد: اين امر با همكاري تمامي ادارات و دستگاه هاي مرتبط ميسر خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي در خاتمه با بيان اينکه همکاري مجموعه حمل و نقل استان با نيروي انتظامي ضامن ارتقاء ايمني سفرهاي جاده اي است، تصريح کرد: اميدواريم با استمرار اين ارتباط و همکاري موثر، کاهش تلفات ناشي از تصادفات در محورهاي برون شهري استان را شاهد باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار