فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اولین نقطه‌ای در کشور هستیم که یکهزار و ۴۰۰ دوربین حرفه‌ای در بستر فیبر نوری به طول ۱۲ کیلومتر اجرا شده و برای تک تک روستاها برنامه پایش تصویری داریم.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 16 January 2023

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز دوشنبه در مراسم آغاز به کار پایش تصویری بخش کهریزک این شهرستان اعلام کرد: بسترهای استقرار و پایش تصویری در فرمانداری در حال انجام است که تا دهه فجر امسال پایش تصویری حوزه شهری و برخی روستا های این شهرستان به طور کامل اجرا می شود.

وی اظهار داشت: سه مرکز در قالب سالن تمام حرفه ای برای پایش تصویری داریم که دبیرخانه اصلی آن در فرمانداری شهرستان ری مستقر است و تا ۱۲ بهمن رونمایی می شود.

زمانی اضافه کرد: با استقرار کامل دوربین ها می توان تصاویر را بلافاصله به نهادهای مربوطه انتقال داد تا به نحو مطلوب از آن بهره برداری کنند و این اولین مرکز مانیتورینگ حرفه ای است که در شهرستان مستقر می شود و بدون هیچ گونه نقصی تصاویر قابل مشاهده است.

معاون استاندار تهران استقرار این دوربین ها را فرصتی برای اجرای تمهیدات لازم جهت نصب و راه اندازی دوربین های پلاک خوان اعلام و خاطرنشان کرد: در قضایا و مشکلات اخیری که دشمن ایجاد کرد ثابت شد، جایی که دوربین و پایش تصویری است، حضور سارقان و تلاطم های امنیتی ما در حداقل میزان ممکن قرار دارد.

 بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار