جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیر، انبار دپوی لوازم یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۵ میلیاردریال در شهرستان پیشوا کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 16 January 2023

به گزارش تابناک تهران از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا حین سرکشی از انبارهای شهرستان، به وجود مقادیری لوازم یدکی در یکی از انبارها مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد قطعات خودرو موجود فاقد هرگونه مدارک معتبر و فاقد مدرک ثبت انبار بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵۰۰ کارتُن انواع لوازم یدکی مربوط به خودروهای سبک کشف شدند که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

۳۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در قرچک کشف شد

امیریان همچنین از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت و کشف اموال در شهرستان قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های محتویات و قطعات خودرو در شهرستان قرچک، بررسی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: پس از تلاش ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های پلیسی، یک نفر سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: وی در بازجویی های تخصصی پلیس به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

سارق اماکن عمومی شهرستان قرچک دستگیر شد

امیریان همچنین از شناسایی و دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی و کشف ۲۰ فقره سرقت در قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در معابر و اماکن عمومی شهرستان قرچک و اعتراض برخی شهروندان، پرونده‌ای در این راستا تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران پس از انجام اقدام اطلاعاتی گسترده و فعالیت های انتظامی خود مظنون اصلی پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: با شناسایی کامل متهم و مخفیگاه وی و پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌هایی به عمل آمده، به ۲۰ فقره سرقت در معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان قرچک اعتراف کرد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار