تابناک هرمزگان// مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری اولین همایش تخصصی مشترک بین کمیته امداد و قوه قضائیه در راستای حمایت های اجتماعی و قضایی از نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 07 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: در این همایش مشترک می توانیم از ظرفیت های دو نهاد در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان در حوزه‌های حمایت های اجتماعی ، حقوقی و قضایی استفاده نمود.

باسره افزود: محورهای اهداف این همایش استعدادیابی، توانمندسازی و شناسایی افراد واجد شرایط استعداد های برتر جامعه مددجویان در زمینه های علمی ، تحصیلی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و سایر فعالیت های اجتماعی بوده است.

محمد متعمدنیا، معاون دادستان بندرعباس در حقوق عامه نیز در این همایش گفت: از اهم مصادیق حقوق عامه صیانت و حمایت از مسائل حقوقی اقشار نیازمند و کم برخودار جامعه است که با برگزاری چنین همایش ها بتوانیم ساز و کاری مناسبی به منظور حمایت های قضایی از اقشار نیازمند جامعه داشته باشیم.

متعمدنیا تصریح کرد: انشاالله با ایجاد دفاتر ویژه حمایت قضایی، اعطایی تهسیلات برای اشتغال به کار زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند تلاش داریم از این اقشار در دستگاه قضایی از پوشش های خاصی بهره مند شوند.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار