تیم فوتسال مس سونگون ورزقان برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ 09 February 2023

به گزارش تابناک تبریز، در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال کشورتیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیدار فینال گونه لیگ میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود.

تنها شانس اصفهانی‌ها برای حفظ قهرمانی خود پیروزی در هر دو بازی باقیمانده و شکست مس بود، اما شاگردان اسماعیل تقی‌پور کار را به اگر و اما نکشیده و با پیروزی در این بازی قهرمانی خود را مسجل و بازی‌های هفته پایانی را تشریفاتی کردند.

گل اول مس سونگون را سالار آقاپور با ضربه سر وارد دروازه تیم گیتی پسند کرد. اما اواسط نیمه نخست مهدی کریمی کار را به تساوی کشاند.

این پایان کار نیمه نخست نبوده حمزه کدخدایی موفق شد تیم مس را از یک ضربه ایستگاهی پیش اندازد. در اواخر نیمه نخست نارنجی پوشان گل سوم خود را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم تمام تلاش تیم گیتی پسند برای جبران گل های خورده ثمری نداشته و بازیکنان مس و در راس آن علیرضا صمیمی به خوبی دروازه تیم خود را بسته نگه داشتند.

در آخرین دقیقه بازی و زمانی که تیم گیتی پسند پاور پلی کرده بود، مهدی جاوید توانست از اشتباهات تیم مهمان استفاده و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

بدین ترتین تیم مس سونگون ورزقان فاتح لیگ برتر فوتسال کشور شد تا با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ فوتسال ایران شناخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :