راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 11 February 2023

به گزارش تابناک تهران، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.

مراسم راهپیمایی در ورامین از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شنبه از میدان امام حسین (ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین آغاز شد و راهپیمایان پس از گذر از میدان امام خمینی (ره) و خیابان مسجد جامع در مسجد جامع تاریخی ورامین تجمع کردند.

حضور پرشور رزمندگان تیپ فاطمیون و شهروندان افغانستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین به خوبی نشان داد، این انقلاب تنها برای ایرانیان نیست، بلکه متعلق به تمام مستضعفین جهان است.

فریاد دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان تهران طنین انداز شد

در قرچک نیز اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسئولان ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بو، اما مردم همیشه در صحنه این شهرستان بسیار زودتر در میدان امام حضور پیدا و به سوی مصلی حرکت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری با سردادن شعارهای «درود بر خمینی سلام بر شهیدان»، «امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» و «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» از مقابل کانون سمیه به سوی مصلی شهرری حرکت کردند، تا بار دیگر حماسه بی‌نظیر را به رخ جهانیان بکشانند.

پرواز بادکنک‌ها و کاغذهای رنگی در مسیر راهپیمایی اسلامشهر و قرائت قطعنامه سراسری از جمله برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در اسلامشهر است و راهپیمایان از مقابل سپاه پاسداران این شهرستان به سمت خیابان کاشانی (مقابل سینما فجر) حرکت کردند.

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با پرچم جمهوری اسلامی ایران از دیگر صحنه‌های به یاد ماندنی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرقدس بود که با وجود سردی هوا اما به عشق انقلاب، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمدند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند که راه انقلاب ادامه دارد.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در رباط کریم و پرند با طنین‌انداز شدن شعار دشمن‌شکن «الله اکبر» آغاز شد و مردم مؤمن و انقلابی رباط کریم پس از دو سال وقفه و برگزاری راهپیمایی خودرویی در دو سال گذشته در پی شیوع بیماری کرونا، امسال حضور مردم این منطقه در راهپیمایی ۲۲ از همان لحظات شروع مراسم باشکوه بوده و از همه اقشار در این جشن ملی حضور دارند.

رونمایی از تمثال شهدای پاکدشت همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن

در پاکدشت نیز همزمان با برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، از تابلوهای تمثال شهدای شهرستان پاکدشت در بلوار شهید مطهری رونمایی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت است و همه وظیفه دارند تا قدردان این ایثار و از خودگذشتگی بوده و پاسدار حرمت خون شهدا باشند.

مهدی کعبی افزود: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده نظام به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و هر کاری که بتواند، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی را زنده کند، گامی مهم در ترویج این فرهنگ است، نسل جوان امروز باید بداند که امنیت امروز به چه قیمتی به دست آمده تا قدردان آن بوده و بتواند در حفظ دستاوردهای آن کوشا باشد از این رو با همکاری مدیریت شهری، تابلوهای مزین به تصویر شهدای گرانقدر پاکدشت در بلوار شهید مطهری یکی از مناطق پرتردد شهرستان نصب شده تا تصاویر آنان همواره در معرض دید مردم باشد و یاد آنان زنده نگاه داشته شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت گفت: پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و یکهزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

رژه تراکتوری در صفادشت / ‏خروش سربازان خمینی در غرب‬ تهران

در شهریار نیز اقشار مختلف مردم از ساعت ۸:۳۰ صبح تجمع پرشوری در میدان «آزادی» محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز شد.

بر اساس گزارش از غرب استان تهران مردم این منطقه با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

برگزاری رژه تراکتوری در صفادشت ملارد از دیگر صحنه‌های جالبی بود، که امروز و همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

طبق گزارش‌های رسیده راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر استان تهران برگزار شد و تهرانی‌ها نشان دادند، پای انقلاب اسلامی ایستادند و از ارزش‌های خود لحظه‌ای عقب نخواهند نشست.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار