عصر شعر انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عصر امروز به همت انجمن شعر شهرستان اسلامشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 13 February 2023

به گزارش تابناک تهران، عصر شعر انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، عصر امروز به همت انجمن شعر شهرستان اسلامشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

در این عصر شعر که با حضور جمعی از شعرای پیشکسوت و مطرح کشوری و شهرستانی و جمعی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم علاقه‌مند به شعر برگزار شد، شاعران حاضر اشعار و سروده‌های خود را که در حوزه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رشته تحریر در آورده بودند، برای حاضران خواندند.

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: حضور تعداد بیشمار شاعران نخبه و برجسته و فرهیخته در شهرستان اسلامشهر، این منطقه به قطب فرهنگ و شعر تبدیل شده که با شکل‌گیری انجمن‌ها و تشکل‌های شعری، زمینه رشد و گسترش این هنر روزبه‌روز افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره چله مهدویت افزود: شهرستان اسلامشهر در دومین جشنواره سراسری چله مهدویت که طی روزهای اخیر آغاز شده و تا روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) منجی عالم بشریت ادامه دارد، بعنوان دبیرخانه بخش کتاب این جشنواره معرفی شده که تاکنون آثاری از مولفین و نویسندگان در حوزه مهدویت از سراسر کشور به دبیرخانه رسیده است که پس از پایان مهلت اعلام شده آثار داوری و ارزیابی می‌شود و که با انتخاب آثار برتر، برگزیدگان معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار