فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق و مالخر موتورسیکلت در تهران، کرج، قرچک و شهرری توسط پلیس آگاهی این فرماندهی، خبر داد و گفت: این باند ۶ نفره به بیش از ۲۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 14 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده شهرستان ری موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخص شد سرقت توسط چهار سارق جوان انجام می شود که پس از سرقت، موتورسیکلت هارا به ۲مالخر به فروش می‌رسانند که هویت و مخفیگاه سارقان و مالخران در تهران، کرج، قرچک و شهرری شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم سریعاً ۴تیم عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: عملیات دستگیری بصورت همزمان در چهار نقطه از استان تهران آغاز و هر ۶ متهم مورد نظر دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با مستندات و ادله جمع آوری شده توسط پلیس متهمان لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت و مالخری موتورسیکلت در نقاط مختلف استان تهران اعتراف کردند که پس از شناسایی و دعوت مالباختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین در خبری دیگر از دستگیری سوداگر مرگ که اقدام به توزیع انواع مخدر در محدوده شهر ری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع و پخش مواد مخدر در محدوده شهرری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصدهای میدانی، تحقیقات پلیسی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی هویت و محل حضور فروشنده مواد مخدر شده که پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و در طی یک عملیات متهم را دستگیر کردند.

این مسئول اظهار داشت: در بازدید از خودرو و مخفیگاه متهم ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و پنج کیلو ۳۰۰ گرم از نوع تریاک کشف که به همراه وی به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو ۴۰۵ توقیف شد، یادآور شد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار