سپاهان با برتری در دربی اصفهان به ششمین پیروزی متوالی در لیگ برتر رسید و با فاصله‌ای سه امتیازی در صدر جدول باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 14 February 2023
سپاهان فاتح شهراورد اصفهان

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در آخرین دیدار هفته‌ بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان طلایی‌پوشان با نتیجه‌ی ۲ بر یک به پیروزی دست یافته و فاتح شهرآورد نصف جهان شدند.

تیم تحت هدایت ژوزه مورایس از همان دقایق ابتدایی نشان داد که برای پیروزی و ادامه‌ی روند فوق‌العاده‌ خود در نیم‌فصل دوم وارد زمین شده است. آنها می‌توانستند به وسیله‌ی امید نورافکن به گلی زودهنگام دست پیدا کنند اما واکنش عالی حبیب فرعباسی این اجازه را به میزبان نداد.

خلاف جریان مسابقه در دقیقه‌ ۱۰ گل اول بازی برای ذوب‌آهن زده شد. ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست با تعلل رامین رضاییان همراه شد و محمدحسین اسلامی با ضربه‌ای دقیق گل اول را برای گاندوها به ثمر رساند.

فشار حملات سپاهان چند برابر شد. تیرک دروازه سه مرتبه تا پایان نیمه به کمک ذوب آمد و حبیب فرعباسی هم با سه واکنش عالی اجازه نداد تا نیمه‌ نخست، گل دیگری داشته باشد.

حملات تیم جذاب ژوزه مورایس در نیمه‌ دوم ادامه پیدا کرد و سرانجام مقاومت میهمان در هم شکست. شهریار مغانلو در دقیقه‌ ۵۰ با ضربه‌ سری غیر قابل مهار، ارسال میلاد زکی‌پور را به گل تساوی تبدیل کرد و خودش را به هفتمین گل در این فصل رساند. چهار دقیقه‌ بعد نوبت به فرشاد احمدزاده رسید تا به زیبایی با کنترلی فوق‌العاده و ضربه‌ای محکم، نتیجه را ۲ بر یک کند تا کامبک طلایی‌پوشان کامل شود. ذوب می‌توانست در دقیقه‌ی ۹۶ نتیجه را به تساوی بکشاند اما ضربه‌ سر آرمان اکوان با فاصله‌ای ناچیز راهی اوت شد.

سپاهان با همین نتیجه فاتح دربی اصفهان شد تا با ثبت ششمین پیروزی متوالی ۴۲ امتیازی شود و به تنهایی با فاصله‌ی سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. هم اکنون پرسپولیس و استقلال هر کدام با 39 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

ذوب‌آهن نیز با تجربه‌ هشتمین بازی بدون پیروزی در لیگ در امتیاز ۲۰ باقی ماند و رتبه‌ی سیزدهم را به خود اختصاص داد تا مهدی تارتار یک قدم دیگر به اخراج نزدیک‌تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار