استاندار البرز از دستگاه های اجرایی استان خواست با همکاری و مشارکت مردم نسبت به باز آفرینی و نوسازی ۵۳ هزار واحد مسکونی فرسوده و غیر مقاوم این استان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 16 February 2023

زلزله در کمین است/ بازآفرینی ۵۳ هزار واحد مسکونی فرسوده در اولویت کاری شهرداری های استان قرار گیرد

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در نشست کمیسیون ماده پنج استان البرز افزود: حوادثی همچون زلزله در کمین است بنابراین باید رسیدگی به این موضوع در اولویت کاری شهرداری ها و مدیران مربوطه در استان قرار گیرد.

استاندار البرز ادامه داد: شهرداری ها باید اطلاع رسانی گسترده در محله های هدف را آغاز کنند و با تشریح شرایط و مخاطرات احتمالی، اقدامات موثر را انجام دهند.

عبداللهی گفت: اعطای جواز ساخت رایگان و امتیازات ویژه ای در بسیاری از شهرداری های استان مصوب شده و فرصت مغتنمی برای ساکنان بافت های فرسوده محسوب می شود.

وی افزود: درصدد هستیم قرارگاه اصلاح ساختار اداری و خدمات دهی ویژه را در استان راه اندازی کنیم چراکه باید روند اخذ مجوزها بویژه در شهرداری ها و دستگاه های اجرایی شفاف و مشخص باشد.

استاندار البرز گفت: با این اقدام می توانیم بسیاری از ساختارها و بروکراسی ها را بررسی و اصلاح کنیم تا مردم با سهولت و سرعت بیشتری امور خود را دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار