فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۱۳ نفر از مخلان نظم و امنیت پاکدشت در فضای مجازی و حقیقی خبر داد و گفت: هفت نفر از راذل ‌و اوباش پاکدشت با دستور قاطع مرجع قضایی روانه زندان شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 25 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ نجم الدین مرادی با اشاره به برخورد با اراذل‌ و اوباش در راستای طرح پاک‌سازی و ارتقا امنیت اجتماعی در پاکدشت اظهار داشت: در طرح برخورد با اراذل‌ و اوباش، پلیس امنیت با همکاری کلانتری‌ها موفق شدند تعداد 13 نفر از مخلین نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری‌های خیابانی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: هفت نفر از اراذل واوباش پاکدشت با دستور قاطع مرجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت در ادامه گفت: در این دستگیری‌ها مقادیر زیادی سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، شمشیر، چماق و هفت قبضه سلاح گرم شامل شش قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس پاکدشت در کنار مرجع قضایی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار