فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری ۵ نفر و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از اخلالگران نظم و امنیت که با شرارت، تخریب وسایل نقلیه و درگیری باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 26 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ یداله طهماسیان با اشاره به دستگیری عاملان ایجاد درگیری و تخریب خودروها در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و همچنین قدرت نمایی و تخریب خودروها در قرچک که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که متهمان پس از ایجاد شرارت متواری شدند لذا دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران، نسبت به شناسایی اقدامات لازم صورت گرفت که پس از شناسایی مخفیگاه آنان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفق پلیسی تعداد 5 نفر دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: متهمان دستگیر شده با انجام تحقیقات تکمیلی و شیوه و شگردهای فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ طهماسیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قرچک با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه و همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات مؤثر و خوبی رقم خواهد زد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار