تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پیامی فرارسیدن روز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ 20 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// در پیام «علیرضا جعفرپور» آمده است:
29 اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت، روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود اتکایی و مبارزه جدی با سلطه بیگانه است. روزی که در ذهن هر ایرانی واقعه غرورآفرین رهایی از استیلای مستقیم استعمار بیگانگان بر منابع نفت و گاز ایران را به تصویر می‌کشد.
این صنعت نماد شکست استعمار است و در تمامی برهه‌های زمانی و علی‌رغم هجمه‌ی استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی ایران با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی خود را طی کرده است و بی‌شک این دستاوردهای مهم مرهون رشادت، جان‌فشانی، تخصص و تعهد غیورمردانی است که همواره با نثار آسایش و آرامش خود، سعی در بلندآوازه ساختن نام ایران و ایرانی دارند.
شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان مجموعه‌ای که بخش عمده‌ای از فرآورده‌های استراتژیک سبد سوخت کشور را تأمین می‌کند، توانست سالی دیگر با تکیه بر دانش جوانان متخصص کشور به رغم همه مشکلات و تنگناهای موجود، به موفقیت‌های چشمگیری از جمله اجرای نخستین تعمیرات اساسی واحدهای عملیاتی فاز یک پالایشگاه در راستای تضمین تولید پایدار دست یابد.
در این فرصت با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز با شکوه ملی شدن صنعت نفت به ملت شریف ایران اسلامی، دریادلان هرمزگانی و به‌ویژه خانواده بزرگ ستاره خلیج‌فارس که با تخصص، پشتکار فراوان و تحمل مرارت‌ها و مشقت‌ها در راستای تولید ارزش و صیانت از سرمایه‌های ملی جان‌فشانی می‌کنند، مراتب سپاس خود را ابراز می‌دارم. امیدوارم همواره در سایه‌ی توجهات حضرت حق و راهنمایی‌های داهیانه‌ی مقام معظم رهبری در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی سربلند و پیروز باشید.

علیرضا جعفرپور-مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

انتهای پیام//

برچسب ها: نفت ستاره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار