تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری ۲ رویداد بین‌المللی کشتی در استان مازندران شامل جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر و جام عبدالله موحد در بابلسر، با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران و مدیران و مسئولان استانی امضاء شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 05 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار پس از حضور درتمرین ملی کشتی و تجلیل از کشتی گیران پیش از اعزام به مسابقات آسیایی که با همراهی رییس فدراسیون کشتی و استاندار مازندران صورت پذیرفت، اظهار داشت: بحث ورزش علاوه بر اینکه یک امر سلامت محور است، امروز ورزش بلکه یک معقوله فرهنگی است.

باقرزاده بیان کرد: ورزش اکنون در دیپلماسی کشور ما نقش تاثیرگذار دارد. وقتی پرچم کشور ما در کشورهای مختلف به احتزاز در می آید همه کشور ایران از این بابت شاد می شوند.
وی با اشاره به اینکه،کشتی برای ما یک مزیت دو چندان دارد،افزود: مردم ما با این ورزش عجین شده اند و خوگرفتند. در تک تک روستاهاوشهرهای استان مازندران کشتی جایگاه ویژه دارد.
باقرزاده افزود: از تک تک قهرمانان تشکر میکنم که قلب همه ایرانیان را شاد میکنند و وظیفه ما این است که کمک کنیم.

در پایان با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی کشتی، گفت: پیگیر برگزاری دو جام بین المللی در مازندران هستیم که بتوانیم از این طریق استعدادیابی خوبی در استان داشته باشیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار