مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس: هیچ‌گونه افزایشی در فرآورده‌های نفتی بنزین و گاز وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نداشته باشند.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 08 April 2023

تابناک فارس به نقل از شیرازه:آن‌چه تاکنون بارها بر آن تاکید شده این است که در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و انتشار شایعات و برخی قیمت‌هایی که در مجامع عمومی انتشار می‌یابد صرفا سناریوسازی در این زمینه و عاری از حقیقت است.

در آبان ماه سال گذشته طی دسیسه‌ای که معاندان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی آن را طراحی کرده بودند برای صنعت پالایش و پخش یک اختلال گسترده در سامانه هوشمند سوخت ایجاد کرد که دراین امر با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع و حضور مدیران ارشد صنعت و دست‌اندرکاران شرکت ملی پالایش و پخش و پخش فرآورده‎های نفتی و بسیج تمامی کارکنان و نیروهای متخصص، این معضل در حداقل زمان ممکن و تحت شرایط فورسماژور پیش آمده از ایجاد یک فاجعه و بحران در امر سوخت‌رسانی جلوگیری شد.

پیرو برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی و حقیقی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین این رسانه به سراغ اسداله طاهری، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان رفت.

ا طاهری گفت: هیچ‌گونه افزایشی در فرآورده‌های نفتی بنزین و گاز وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس افزود: از مقامات وزارت نفت هم اعلام شده که دولت فعلا تصمیمی برای تغییر قیمت‌های نفت و گاز ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم بدانند که اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود حتما از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاعشان می‌رسد و اصلا به شایعات توجهی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار