کد خبر: ۱۰۹۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 08 April 2023

با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، حمید مطهری از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.

یک منبع مطلع در نساجی مازندران شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برکناری مطهری از سمت سرمربی‌گری تیم بزرگسالان این باشگاه خبر داد.

وی ادامه داد: تا فردا عصر برای انتخاب سرمربی موقت یا قطعی تیم نساجی مازندران تصمیم گیری خواهد شد.

تیم نساجی مازندران در هفته های گذشته عملکرد مثبتی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نداشته و از پنج بازی گذشته خود متحمل ۳ شکست و تنها به ۲ تساوی بسنده کرده است.

این تیم اکنون با ۲۵ بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و کسب ۲۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه دوازدهم قرار دارد.

مطهری در اولین فصل سرمربیگری در لیگ برتر با چالش‌های بزرگی مواجه شد وی که سال‌ها به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر حضور داشت و تیم‌های زیادی را تجربه کرد، این فصل با پیشنهاد نساجی مازندران مواجه شد تا به‌عنوان نفر اول کادرفنی در تیمی لیگ برتری حضور پیدا کند.

مطهری به خوبی می‌دانست نساجی به لحاظ بودجه‌ای، محدودیت دارد و نمی‌تواند با تیم‌های دولتی رقابت کند اما او سعی کرد تیمی منسجم ببندد تا با اتحاد و تلاش بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.

نساجی در هفته‌های ابتدایی، نتوانست نتایج خوبی بگیرد که این مسئله شایعه‌های زیادی در رابطه با برکناری مطهری به وجود آورد اما طولی نکشید که این تیم توانست به روزهای خوب برگردد و نتایج درخشانی کسب کند.

به این ترتیب نساجی هفته به هفته در جدول بالاتر آمد و در پایان نیم فصل اول حتی به رده پنجم هم رسید. با این شرایط، انتظار می‌رفت قرمزپوشان مازندرانی با تقویت شدن، در نیم فصل دوم روزهای بهتری را هم تجربه کنند اما بودجه پایین نساجی و البته گران شدن عجیب بازیکنان باعث شد مطهری نتواند بازیکنان مورد نظر را جذب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار