فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : در استان ایلام به دلیل نداشتن مرکز بیماران اوتیسم، سالمندان بیماران روانی در یک مرکز نگهداری می شود که این فاجعه بزرگی است که همت مسئولین را می طلبد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 15 April 2023

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی ،حسین نور علیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام، سرهنگ ابوالحسن مهدوی معاونت اجتماعی سپاه امیر المومنین (ع) از مرکز توانبخشی شمیم کوثر و شیرخوارگاه حضرت زهرا (س) استان ایلام بازدید کردند.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام طی بازدید در مرکز توانبخشی شمیم کوثر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: امروز ماشرافت پیدا کرده ایم در سالروز شهادت حضرت علی (ع) به‌عنوان یک فریضه از مراکز توانبخشی استان بازدید کنیم.

وی افزود: در این مراکز افرادی که دچار پریشان حالی هستند  افرادی که سر پناهی ندارند در این مراکز نگهداری می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه در بسیج استان باید رویکرد عوض شود تصریح کرد: در رویکرد جدید توجه جدی تر به مراکز بهزیستی شود چرا که در فلسفه خود انقلاب نیز توجه به افرادی است که در اثر فشار زندگی، فشار محیط، جامعه، حالت عادی خود را از دست داده اند.

شاکرمی بیان کرد: سپاه باید در بحث تجهیز کردن کارگاه، در بحث پزشکی، تغذیه و دیگر حوزه های مراکزهای استان ورود جدی داشته باشد. 

وی اضافه کرد: از طرف مسئولین ذیربط بی مهری های صورت گرفته است. علی رغم اینکه وظیفه سنگین بر دوش کارکنان بهزیستی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: از مسئولین ذیربط علی الخصوص استاندار ایلام خواستاریم که همراه با دیگر نهاد ها از این مراکز بازدید کنند.

وی گفت: شایسته نیست جاده مرکز شمیم کوثر بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب آسفالت نباشد . 

شاکرمی در ادامه اضافه کرد: در استان ایلام به دلیل نداشتن مرکز بیماران اوتیسم، سالمندان بیماران روانی در یک مرکز نگهداری می شود که این فاجعه بزرگی است که همت مسئولین را می طلبد.

این مقام مسئول در پایان به تمامی مسئولین ذیربط هشدار داد و بیان کرد: در جامعه اسلامی ما  مسئولین اگر از مسائل و مشکلات این افرادبی کس و مظلوم غافل شویم در آتش قهر الهی خواهیم سوخت. /ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار