کد خبر: ۱۱۰۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 15 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران پس از دیدار با آلومینیوم گفت:

نساجی در نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که به نتیجه نرسید.

کارلوس هرناندز در نشست خبری بعد از تساوی با آلومینیوم اراک ضمن تقدیر از هواداران تیم نساجی مازندران که ۹۰ دقیقه این تیم را تشویق کردند، اظهار داشت تماشاگران به تیم نساجی و بازیکنان در این بازی انگیزه دادند.

وی درباره علت گل نزدن نساجی در بازی افزود: وقتی توپ وارد دروازه نمی‌شود نمی‌توان کاری کرد اما باید بیشتر به این مسئله تمرکز و کار کنیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه ۹۰ دقیقه تلاش کردیم و باید به این مهم توجه کرد که تیم آلومینیوم هم تیم خوبی بوده است، یادآور شد: آلومینیوم تیم خوبی بود و مربی آن نیز روی تیم بسیار خوب کار کرد.

وی با اظهار این که، زمان بیشتری توپ در دست ما بود و بازی خوبی انجام دادیم، تصریح کرد: کمبود و ضعف ما این بود که نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که، روز اول به بازیکنان گفتم هر کسی بهتر بازی کند، می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد، یادآور شد: در بازی‌های آینده از جوانان بیشتر در ترکیب استفاده کنیم.

انرخوس با بیان این که، در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، تصریح کرد: بازیکنان در این بازی خوب کار کردند و نمی‌شود همه تیم را تعویض کرد.

وی در مجموع از بازی بازیکنان ابراز رضایت کرد و افزود: نساجی با همین شیوه و به همین طریق سعی می‌کند ادامه دهد و بهتر عمل کند و در بازی‌های بعدی به همین شیوه بازی و حمله به گل نیز خواهیم رسید.

سرمربی تیم نساجی مازندران تقویت تیم پایه در آکادمی را از برنامه‌ها بیان کرد.

نساجی با این تساوی و از دست دادن دو امتیاز خانگی ۲۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوازدهم جدول باقی ماند. شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم هم با ۳۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار