مدیر امور منابع آب شهرستان ری از انسداد ۹ حلقه چاه آب غیرمجاز طی ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 19 April 2023

به گزارش تابناک تهران، حمیدرضا حسینی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور ۹ حلقه چاه آب غیرمجاز با دبی ۲.۳۷ هزار لیتر بر ثانیه و عمق کلی ۱۱۰ متر پر و مسدود شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده از اضافه برداشت ۲ هزار و ۴۷ متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این امور جلوگیری شد.

حسینی افزود: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

رفع تصرف بخشی از بستر مسیل دره سیلابی شهرقدس

مدیر امور منابع آب شهریار از رفع تصرف ۵۰۰ متر مربع از بسترمسیل دره سیلابی موسوم به مسیل دانش واقع در شهرستان قدس، شهرک دانش در حوزه عملکرد این امور خبر داد.

حیدر دهقانی اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست و جلوگیری از دست اندازی افراد سودجو به اراضی ملی بستر مجاری آبهای سطحی و همچنین پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی، مساحتی در حدود ۵۰۰ مترمربع از بستر مسیل دره سیلابی موسوم به مسیل دانش واقع در شهرک دانش شهرستان قدس رفع تصرف شد.

وی افزود: طبق گزارش واحد آبهای سطحی این امور تصرفات شامل پرچین، دیوارکشی به وسیله بلوک سیمانی و ایرانیت فلزی بوده است که پس از صدور اخطاریه های قانونی و اخذ دستور قضایی به صورت داوطلبانه توسط متصرفان و با نظارت کارشناسان واحد گشت و بازرسی امور آب شهریار رفع تصرف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار