مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشکلات روشنایی مناطق مختلف استان حل می شود و شهروندان می توانند در این راستا با شماره 1٢١ تماس و گزارشات خود را ارسال نمایند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 21 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه از اجرای دو برنامه جهت رفع مشکلات روشنایی نواحی مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده از کلیه معابر بازدید می کنیم و همچنین همشهریان به صورت تلفنی با ۱۲۱  تماس و مشکلات روشنایی محله خود را گزارش می دهند. 
 
وی افزود: در خیابان ها‌، معابر و کوچه ها مأموران اداره برق براساس برنامه زمان بندی مشغول تعمیر و تعویض لامپ های روشنایی معابر در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان هستند.
 
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: لامپ های ال ای دی یا پر بازده جایگزین  لامپ های گازی پر مصرف می شوند، نصب لامپ های ال ای دی  به دلیل قیمت بالا نیازمند بودجه بیشتری است. 
 
وی تصریح کرد: از دیگر عوامل آسیب به روشنایی ها،  سرقت سیم است، بر اساس گزارشات ارسالیِ شهروندان در  مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه تعداد بالایی سرقت و آسیب به روشنایی ها وجود دارد، شهرک های تعاون و دانش از جمله شهرک هایی هستند که مشکلاتِ روشناییِ بیشتری نسبت به سایر مناطق شهر کرمانشاه دارند.
 
مرادی تاکید کرد: برای رفع این مشکل در بازه زمانی دوساله، سال جاری و سال آینده کلیه سیم هارا با کابل  های خود نگهدار تعویض می کنیم ،سال گذشته حدود ۴۷۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار تبدیل شده ودر سال جاری و سال آینده کلیه شبکه به کابل خود نگهدار تبدیل می شود.
 
وی گفت: طبق این برنامه ریزی بخش زیادی از مشکلات مردم هم از نظر پایداری شبکه و  از نظر بحث روشنایی حل می شود. 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار