جمعی از هواداران یزدی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از برد یک بر صفر این تیم مقابل استقلال، یکشنبه شب با راه اندازی کراوان خودرویی در برخی خیابان‌ها و میدان‌های یزد و سایر شهرهای استان به شادمانی پرداختند.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 24 April 2023

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر در برخی خیابان‌های منتهی به منطقه صفائیه یزد به خصوص در خیابان شهید تیمسار فلاحی، دانشگاه، فرهنگ، چهار راه پژوهش، میدان فرهنگ(نعل اسبی) و حوالی میدان اطلسی شادی کردند.

همچنین تعدادی از راکبان موتورسیکلت و اتومبیل سواران طرفدار پرسپولیس در حالی که پرچم تیم خود را در دست داشتند با حضور در برخی از خیابان‌ها و میدان‌های مختلف شهر یزد و برخی محلات حومه این شهر برد این تیم برابر استقلال را جشن گرفتند.

حساس‌ترین شهرآورد سال‌های اخیر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی آغاز شد که طی آن شاگردان یحیی گل‌محمدی به برتری یک بر صفر رسیدند.

برای این دیدار حدود ۱۵ هزار بلیط برای هواداران سرخابی فروخته شد اما تماشاگران بسیار بیشتری در ورزشگاه حاضر شدند، استقبال به حدی بود که در فاصله ۴۵ دقیقه به آغاز بازی، درهای طبقه دوم ورزشگاه نیز باز شد و بلیط فروشی دوباره برای هواداران نیز انجام گرفت و در نهایت بیش از ۴۰ هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در دقیقه ۵۰ مسابقه عیسی آل‌کثیر موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه شد تا این تیم با ۵۷ امتیاز و پیش از برگزاری دیدار فردای سپاهان با ملوان به صدر جدول برسد، استقلال نیز با ۵۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار