کد خبر: ۱۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۳ 07 March 2015

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ارائه بسته خدمتی بهداشت و درمان به زندانیان در اوایل سال جدید به صورت پایلوت در زندان قزلحصار اجرا می‌شود.

به گزارش فارس داوود مقیمی اظهار داشت: در این راستا هم‌اکنون کمیته‌ای به منظور تنظیم برنامه‌های این طرح و اجرای این پکیج کامل بهداشتی و درمانی برای زندانیان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای ارتقای وضعیت ندامتگاه‌ها صورت گرفته است، حمایت سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای این بسته خدمتی شامل خدمات بهداشت دهان و دندان، روان، تغذیه، غربال‌گیری و دیگر خدمات بهداشتی درمانی ضروری است.

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه زندانیان به عنوان یک شهروند، همنوع و انسان دارای حقوق بهداشتی و درمانی هستند، تأکید کرد: با تلاش جهادی و جمعی سازمان‌های مرتبط و همچنین حمایت‌های مسئولین بالا رتبه کشوری این بسته خدمتی کامل بهداشتی و درمانی زندانیان ظرف یک ماه آینده در ندامتگاه قزلحصار اجرایی ‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن تاکید بر اجرای سریع و کارشناسی بسته خدمتی در ندامتگاه قزلحصار گفت: روند طراحی و ارائه بسته خدمتی بهداشتی و درمانی جهت ارائه و اجرایی شدن طرح به وزارتخانه‌های مربوطه به سرعت در حال انجام است.

به گفته وی در این بسته خدمتی تمامی موارد بهداشتی و درمانی مورد نیاز از جمله خدمات توانبخشی، پیشگیری و درمانی و ... به خوبی لحاظ شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار