معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه پیمان سپاری بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد است، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهمی در روند تکمیل این پروژه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 03 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  در نشست کمیته فنی ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد اظهار داشت: فعال کردن کار ساخت پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد باید به صورت ویژه پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهم و اثرگذاری در روند تکمیل این پروژه خواهد داشت.

معاون استاندار ایلام فاصله مکانی اجرای پروژه با جغرافیای استان را یکی از ویژگی‌های آن عنوان و تاکید کرد: با توجه به بعد مکانی و اعتبارات در اختیار، بهترین روش فعال کردن پروژه، پیمان سپاری آن است.

هژبری بر کاهش هزینه‌ها در کنار کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی مورد استفاده تاکید کرد و یادآور شد: کار ساخت زائر سرا در ۲ فاز انجام می‌شود که فاز اول آن (سازه و سفت کاری) ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی زائرسرا را متعلق به تمام مردم ایلام دانست و گفت: مجموع پروژه هم اکنون ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه مردمی نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم ، اضافه کرد: پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد در ۲ کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) با هشت طبقه به مساحت پنج هزار متر مربع سازه بتنی، ۶۴ سوئیت، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، پذیرش زائر و ۳۲ واحد پارکینگ در حال ساخت است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار