رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفریه استان قم از اجرای طرح حذف سه نقطه مستعد حادثه در محور روستایی قاهان شهرستان جعفریه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 03 May 2023

به گزارش تابناک قم، مسعود زوار زاده گفت: با اجرای طرحی امانی و با همیاری خیرین راه ساز، سه قوس مستعد حادثه درمحور روستایی قاهان شهرستان جعفریه با اجرای عملیات کوه بری و برداشت ۳۲ هزار متر مکعب بار، به عرض تقریبی ۲۰ متر تعریض و رفع می‌شود.

وی افزود: به منظور تعریض سه قوس این محور و ضرورت استفاده از پیکور، از خیرین راهساز برای تامین یکدستگاه پیکور درخواست همیاری شد که این مجموعه نسبت به تامین آن اقدام نمود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفریه طول اجرایی این پروژه را در سه قوس اصلاحی افزون بر ۵۰۰ متر دانست و گفت: به منظور حذف قوس‌ها ورفع این سه نقطه مستعد حادثه، هریک ازپیچ‌ها به میزان ۲۰ متر تعریض می‌شود.

زوارزاده با اشاره به آغاز طرح رفع سه نقطه مستعد حادثه در محور روستایی قاهان از ابتدای امسال افزود: پس از جابجایی تیر‌های روشنایی و تسطیح کامل نقاط تعریضی، بزودی آسفالت این نقاط انجام می‌شود و این طرح تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار