روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 07 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در متن این اطلاعیه آمده است:با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق و حرفه‌ای تعدادی از سرشبکه های اصلی یک فرقه انحرافی در استان که توسط رابطین مستقر در ترکیه و کانادا هدایت می شدند، دستگیر و به مرجع محترم قضایی معرفی شدند،همچنین فریب خوردگان این فرقه انحرافی در تعدادی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی دستگاه های فرهنگی در سیر مراحل ارشاد و هدایت قرار گرفتند.
گفتنی است متاسفانه این شبکه با سو استفاده از احساسات پاک اقشار مختلف مردم به ویژه زنان و جوانان در علاقه به امور معنوی ضمن ایجاد آسیب به کانون امن خانواده در صدد استفاده ضد امنیتی از اعضای خود بودند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف می رسانیم عرفان اصیل اسلامی تنها از طریق تعهد و تمسک به شریعت و دستورات دینی علما میسر بوده و دل سپردن به شیوه های مدعیان دروغین عرفان،تبعات جبران ناپذیر روحی و جسمی در پی دارد.
این اطلاعیه می افزاید: از مردم فهیم درخواست می شود تا ضمن بالا بردن هوشیاری نسبت به فعالیت های انحرافی عرفان های نوظهور در محیط پیرامونی خود،هرگونه برپایی کلاس تجمع و فعالیت های افراد در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار