رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر با اشاره به ارائه خدمات مختلف به مددجویان در طول سال گفت: در حال حاضر 27 دانشجو و 240 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد رامسر هستند که از خدمات مختلف در طول سال بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 09 May 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدمهدی تقی پور با اشاره به ارائه خدمات مختلف به مددجویان در طول سال اظهار کرد: در حال حاضر 27 دانشجو و 240 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد رامسر هستند که از خدمات مختلف در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به انواع خدمات کمیته امداد ویژه دانشجویان نیازمند، تصریح کرد: تأمین هزینه تحصیل دانشجویان مورد حمایت، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌هزینه شرکت در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها، تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر با اشاره به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، قرآنی، آموزشی و هنری و اردویی در قالب کانون‌های فرهنگی گفت: در سال گذشته برای 110 نفر از فرزندان مددجو از خدمات فرهنگی کانون‌ها و اردوهای آموزشی و تربیتی با هزینه بالغ بر 34میلیون تومان بهره‌مند شدند.

تقی پور گفت: در سال گذشته به بیش از 53 نفر مشاوره تحصیلی ارائه شد.

وی با تأکید بر اینکه سعی می‌کنیم شرایط را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقمند، برای قبولی در رشته‌های ممتاز دانشگاه‌های دولتی، فراهم کنیم، افزود: برای موفقیت دانش‌آموزان در کنکور برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده و در نظر داریم با اجرای طرح استعدادیابی، شرایط را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقمند با هدف قبولی در رشته‌های ممتاز دانشگاه‌های دولتی فراهم کنیم.

خاطرنشان می شود: در شهرستان رامسر 1850 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار