فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه جنگ ترکیبی و هجوم همه جانبه دشمنان با حضور مردم در صحنه ناکام ماند، گفت: مردم ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که فضای عمومی جامعه جولانگاه آنها شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 11 May 2023

 به گزارش  تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی در جمع فرماندهان بسیجی شهرستان آبدانان با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان به خاطر حضور در صحنه جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و اجرای برنامه های بسیج در سال ۱۴۰۱ و توصیه به اجرای با کیفیت برنامه های بسیج در سال پیشرو و آمادگی همه جانبه برای اعتلای بسیج در سطح جامعه، اظهار کرد: شهرستان آبدانان شهر شهید حاج صارم ها، شهید رضایی نژاد ها، شهر نوجوانترین شهید کشور شهید علی جرایه و شهر ۲۲۰ آلاله گلگون کفن دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: مردم آبدانان، مردمانی انقلابی، صبور، شجاع، عالم و علاقمند به اسلام و نظام و حاضر در تمامی صحنه های انقلاب، میهمان نواز هستند که میهمان نوازی آنان را ملت ایران و به ویژه مردم جنگ زده شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس بخاطر دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: رزمندگان حاضر در گردانهای لشکر امیرالمومنین(ع) ایلام در دوران دفاع مقدس هنوز صدای ملکوتی فرمان نظامی« ازجلونظام» شهید گرانقدر محمد کرمی را که هنوز در آسمانها طنین انداز است به یاد دارند.

وی گفت: من خود زمانی که در تشییع پیکر شهدای کربلای ۱۰ آبدانان حضور یافتم به عینه مشاهده کردم که مردم آبدانان نه تنها از شهادت فرزندان خود ناراحت نبودند بلکه با تشییع با شکوه شهدا در آن روز گفتند که ما حاضریم که سایر فرزندان خود را فدای انقلاب نماییم.

سردار شاکرمی با اشاره به حوادث ایام اغتشاشات آبدانان، اظهار کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و هجوم همه جانبه و پای کار آوردن تمام استعدادهای خود از جمله سرویس های جاسوسی، فعال سازی کانالهای مجازی و رسانه های بیگانه و همچنین وارد نمودن گروه های معاند از جمله گروه های تجزیه طلب، سلطنت طلب و نفاق سعی در به حاشیه بردن نیروهای انقلابی و ایجاد رعب و وحشت در میان آنها کرد و با شناسایی و ارعاب نیروهای انقلابی و خانواده آنان تلاش می کرد تا آنها را از حمایت نیروهای امنیتی دور کند، اما بسیجیان غیور و نیروهای حزب اللهی شهرستان آبدانان با تمام توان پای کار انقلاب ماندند و توانستند این مرحله را نیز پشت سر بگذارند.

وی خطاب به افراد معلوم الحال و ساکن خارج از کشور و تحریک کننده جوانان در فضای مجازی، گفت: شمایی که خود را در هاله ای از امنیت می دانید، شمایی که تحریک می کنید و شمایی که بذر فتنه می افکنید و کسب و کار مردم را با تهدید و ارعاب به تعطیلی کشاندید، زیاد آرام نباشید که از رگ گردن به شما نزدیکتر هستیم، شما را رصد می کنیم و به زودی در پیشگاه مردم آبدانان مجازات و رسوا خواهید شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: کسانی که با شعار زن زندگی آزادی قصد داشتند که عفت و حیثیت و ارزش زنان این مرز و بوم و شهرستان را به بازی بگیرند بدانند که مردم ایران اسلامی بخصوص شهرستان آبدانان هرگز اجازه نخواهند داد که فضای عمومی جامعه جولانگاه آنها شود و با تمام قدرت با شما برخورد خواهند کرد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی بسیج برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن و آمادگی برای خنثی سازی تمام نقشه های شوم استکبار و عوامل داخلی فریب خورده، گفت: ما در اینجا و در پیشگاه شهدا پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق منویات رهبری و دستورات ایشان در وسط میدان خواهیم بود و نمی گذاریم که یک عده افراد معاند منفعت طلب اجیرشده، ذره ای از امنیت شهرستان را به خطر بیندازند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار