رییس هیات بدمینتون قم از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون پسران در این استان و شناسایی هشت نفر برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 13 May 2023

به گزارش تابناک قم، علی فرجی شامگاه جمعه در حاشیه پایان این رقابت ها در گفت و گویی اظهار کرد: قم بعد از میزبانی انتخابی بدمینتون دختران اعزامی به مسابقات ۲۰۲۳ آسیای میانه، امروز میزبان پیکارهای گزینشی منتخب پسران زیر ۱۷ سال کشور از مناطق مرکز، شمال‌ غرب و شرق ایران بود.

وی ادامه داد: این مسابقات به مدت یک روز در تالار فرهمند موحد قم برگزار شد و از بین ۲۴ بدمینتون‌ باز حاضر، ۸ نفر برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات پسران آسیایی میانه راه یافتند.

رییس هیات بدمینتون استان قم تاکید کرد: پرهام فراهانی و محمدمهدی‌ کنعانی از قم با وجود سن زیر ۱۵سال و به واسطه درخشش در استعدادیابی رده‌ سنی زیر ۱۷ سال در این مسابقات به میدان رفتند.

فرجی افزود: ۲۴ بدمینتون حاضر در رقابت های امروز در هشت گروه سه تیمی تقسیم شدند که نفرات برتر هر گروه به مرحله نهایی اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیای میانه راه یافتند.

وی تصریح کرد: هشت نفر راه یافته به اردوی تیم ملی امیرعلی احمدلو و حسین شعبانی از استان مرکزی، متین قاسمی، امیرعلی محمدپور و محمد رضا تقی زاده از خراسان رضوی، محمد امین کارگران از استان تهران، پرهام فراهانی از قم و محمد مهدی رضایی‌ از استان مازندران بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار