کد خبر: ۱۱۰۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 14 May 2023

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به بازی پایان هفته تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در استادیوم وطنی قائمشهر گفت : برنامه ریزی شد تا ۶ هزار تماشاچی برای دیدن بازی در این ورزشگاه حضور یابند.

عادل عالیشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این ۲ تیم پنجشنبه این هفته در ورزشگاه وطنی به مصاف هم می روند.
وی ادامه داد: فروش بلیط این بازی برای حضور تماشاگران در این وزشگاه ۱۰هزار نفری به صورت اینترنتی انجام می شود و با توجه به مسایل فنی، فقط ۶ هزار تماشاگر بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : براساس ضوابط و قواعد بازی های لیگ برتر فوتبال ۱۰ درصد سهمیه بلیط مربوط به تماشاگران تیم مهمان است که این موضوع در بازی پیش رو اعمال می شود.
وی تاکید کرد : برد هریک از این ۲ تیم کشوری ارزشمند و مهم است اما تماشاگران این موضوع را در نظر بگیرند که در حفظ و حراست استادیوم تازه نوسازی شده وطنی بکوشند.

بخش دولتی علاوه بر هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی ورزشگاه شهید وطنی، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفت تا بدین طریق کمکی به این تیم فوتبال ریشه دار کشور شود 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار