مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، ضمن حمایت از ۸۶۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، ماهیانه ۱۲۵ هزار تومان به حساب هریک واریز می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 15 May 2023

محمد شجاعان در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت مأموریت‌های این سازمان برای محرومیت‌زدایی، اظهار کرد:‌ توجه به امنیت تغذیه جامعه هدف از دیگر اولویت‌های کمیته امداد در استان یزد است.

وی افزود: این نهاد به‌ منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، ضمن حمایت از ۸۶۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، ماهیانه ۱۲۵ هزار تومان به حساب هریک واریز می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در ادامه با بیان این‌که سال گذشته جمعاً ۶۴۲ میلیون تومان به ‌حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز شده است، گفت: کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند از دیگر خدمات کمیته امداد در استان یزد است.

شجاعان تصریح کرد: در سال گذشته ۲۲۹ نفر از مادران باردار و شیرده نیز ضمن بهره‌مندی از خدمات امداد، ماهیانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به حساب آنها واریز شده که جمعا بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان در این زمینه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲۰ نفر از سرپرستان خانوار زیر پوشش این نهاد نیز بیمار خاص و صعب العلاج هستند که در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌هزینه فرانشیز، خدمات درمانی و کمک به تأمین تجهیزات درمانی به حساب آنها واریز شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار