مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال:
مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در رشته مینی فوتبال رقم خواهد خورد، گفت: این رشته با تلاش های صورت گرفته در مسیر توسعه قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 11 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «فرهاد فرزان مقدم» در خصوص توسعه رشته مینی فوتبال کشور گفت: مینی فوتبال رشته‌ای نوپاست که انجمن آن زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی شکل گرفته است و با توجه به حضور افراد باتجربه و توانمند در این عرصه، به طور قطع موفق خواهد بود.

وی با اشاره به این که رشته مینی فوتبال در جهان طرفداران زیادی دارد و رشد خوبی داشته است، افزود: با مدیریت و تفکرات رئیس انجمن مینی فوتبال کشور و با برنامه ریزی منسجم در این رشته ورزشی، قطع به یقین این رشته به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است.

مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال ادامه داد: برای توسعه این رشته ورزشی در کشور مسابقات مختلف در قالب جام‌های متعدد برگزار شده که برگزاری این مسابقات می‌تواند بستر مناسبی برای استعدادیابی جوانان باشد و در این راستا مسابقات منطقه‌ای کشور «جام پرچم» با حضور شش تیم در شهرستان تفت برگزار می‌شود.

فرزان مقدم بیان کرد: با توجه به حضور نسبتاً خوب  تیم ملی مینی فوتبال در مسابقات جام جهانی ترکیه، به دنبال حضوری قدرتمند و کسب عنوان در مسابقات جام ملت های آسیا که مردادماه در اندونزی برگزار می‌شود هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار