کد خبر: ۱۱۱۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 14 June 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، میرهاشم موسوی عصر چهارشنبه در دیدار با جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی شفت اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم مورد تاکید و سفارش ائمه معصومین علیهم السلام است.

وی، برآورده سازی نیاز مردم را از سفارشات مهم ائمه اطهار برشمرد و افزود: رفع مشکلات و نیازهای مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تحت پوشش ۴۶ میلیون نفر بیمه شده در کشور بیان کرد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی سهم بسزایی در توسعه، اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور دارند.

موسوی با اشاره به تعامل مجلس و دولت در راستای حل مشکلات مردم اضافه کرد: همگرایی، همفکری و هم افزایی دولت و مجلس گره بسیاری از مشکلات را گشوده است.

وی با اشاره به نگاه مردمی دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، افزود: اقدامات خوبی از سوی دولت مردمی سیزدهم در حوزه تأمین اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرعامل تأمین اجتماعی از پرداخت ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی‌های انباشته شده در این سازمان خبر داد و اضافه کرد: زمانی تأمین اجتماعی بعنوان ابر بدهکارترین بانکی شناخته می‌شد که این بدهی‌های کلان با تلاش و رویکرد جهادی تسویه شد.

موسوی با بیان اینکه حل مشکلات با تصمیم سازی راهبردی امکان پذیر است، گفت: مشکلات و چالش‌های کشور را نباید فقط به تحریم‌ها گره زد بلکه با مدیریت جهادی و راهبردی می‌توان از پس مشکلات برآمد.

وی با اشاره به توان و ظرفیت ملی نظام در بخش‌های مختلف افزود: نباید با بحران سازی و سیاه نمایی ظرفیت‌های ملی نظام در عرصه‌های مختلف را نادیده گرفت.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ قلم دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفت، گفت: تأمین اجتماعی خدمات ارزشمندی را در بخش‌های مختلف ارائه داده و با گسترش خدمات دنبال رضایتمندی عمومی است.

موسوی از اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه توسعه‌ای سلامت محور و درمانی در کشور خبر داد و بیان کرد: رویکرد تأمین اجتماعی خدمت به مناطق محروم و محرومیت زدایی است

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار