بازخوانی تاریخ
رییس حزب همت استان کردستان و پهنه غرب کشور: جنایت های منافقین بر ضد مردم کرد در ایران و عراق فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 18 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد مرادی اظهار داشت: مسعود رجوی به‌خواست مستقیم ارتش عراق، برای حفظ حکومت صدام و با بهانه حمله نیروهای جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های مجاهدین خلق، نیروهای خود را به‌سمت مناطق کردنشین فرستاد و اقدام به سرکوب اکراد عراقی کرد تا نیروهای ارتش بعث عراق که تمام آن‌ها به جنوب رفته بودند، به شمال عراق بیایند.

وی با اشاره به جنایت های منافقین در سال ۶۷ گفت: قطعاً منافقین و سران آنها فکر می‌کردند که کشور وارد جنگ شده و ثبات سیاسی در کشور وجود ندارد پس بهترین راه ممکن ایجاد ناامنی تخریب گسترده جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی است که بعد از آن قدرت در کشور به دست آنها بیفتد.

مرادی افزود: یکی از دلایل اینکه در سال‌های آغاز جنگ تحمیلی کشور در تقابل با رژیم بعث دچار شکست می‌شد وجود سران سازمان منافقین در راه قدرت یعنی فرماندهی نیروهای مسلح بود که باعث شد تا کشور دچار مشکلات زیادی شود.

رئیس حزب همت استان کردستان اظهار داشت: با اوج‌گرفتن جنایات منافقین در سال ۶۰ نظام اسلامی و مردم با قاطعیت تمام در مقابل آنها ایستادن و همین موضوع باعث فرارکردن سران آنها به خارج از کشور شد و عمده فعالیت این گروه بر روی جاسوسی از نقاط حساس کشور و دادن اطلاعات مختلف نظیر محموله‌های غذا و دارو به جنگنده‌های رژیم بعث جهت انهدام آنها بود.

مرادی گفت: گروهک منافقین در سال ۶۷ باهدف تأثیرگذاری در جنگ بین ایران و رژیم بعث با انجام سه عملیات خونین در شهرهای غربی و جنوبی کشور موجب شهادت بسیاری از مردم و نیروهای نظامی شد.

وی تاکید کرد: در این عملیات های منافقین که در شهرهای فکه، مهران و کرمانشاه با پشتیبانی رژیم بعث صورت گرفت به وحشیانه‌ترین شکل‌ ممکن مردم زیادی از جمله کودکان زنان و افراد مسن به شهادت رسیدند.

این فعال سیاسی گفت: این جنایت ها در غرب کشور تا ابد چهره وحشیانه منافقان را در اذهان مردم مناطق کردنشین تثبیت کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار