رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۶ ساعت در صباشهر شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ 19 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ سواری پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ساعت یک و ۳۰ دقیقه ظهر ۲۸ خرداد ماه، خانواده یک شهروندی طی تماس با وی و عدم پاسحگوئی، نگران شده و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع می‌دهند که ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه می‌شوند زنی حدودا ۲۷ ساله به همراه دو پسر ۶ و ۳ ساله در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر ۶ ماهه‌ای هم در محل زنده پیدا می‌شود.

وی گفت: بلافاصله برابر دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت و ۳ تیم از کارآگاهان جنائی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خودشان را آغاز کردند.

سرهنگ سواری پور تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته پلیس مشخص شد از ساعت 6 صبح همان روز از منزل اعلامی، صدای درگیری خانوادگی می‌آومده که پس از حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در منزل حاکم شده و پدر خانواده به صورت هراسان از منزل خارج شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: جست و جو در پاتوق‌های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از 6 ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر کردند که در بازجوئی‌های اولیه پلیس، متهم علت چنین اقدام جنون آمیز خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار