برای اولین بار در کشور؛
به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین انیمیشین سینمایی « شاهزاده روم» برای دانشجویان دانشگاه‌های قزوین به نمایش درآمد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 13 October 2015
به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اولین اکران دانشگاهی انیمیشین سینمایی« شاهزاده روم» امروز دوشنبه 20 مهرماه با حضور محمدیان کارگردان این اثر ماندگار در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

انیمیشین سینمایی شاهزاده روم که برنده لوح تقدیر ویژه در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گردید، روایتگر داستان پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا است که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است.

سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند... این پرنسس مسیحی در نهایت پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد.

آنچه درباره انیمیشن سینمایی شاهزاده روم مورد توجه منتقدان و صاحب نظران سینما قرار گرفته، کیفیت متفاوت آن نسبت به انیمیشن‌های قبلی تولید شده در ایران است.

این فیلم به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که در مدت ۱۵ ماه در گروه هنرپویا به تولید رسیده. این انیمیشن سینمایی محصول سال ۱۳۹۳ است که محصول گروه هنر پویا و با همکاری مؤسسه مجله مهدی لبنان می‌باشد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تولید گردیده است. بودجه این پروژه ۲میلیارد تومان عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار