-رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۱۰ پرونده مرتبط با انبارهای منطقه ویژه اقتصادی شیراز و گمرک استان تعیین تکلیف نشده است که با دستور فوری طی یک ماه آینده این کالاها نیز تعیین تکلیف خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل ازمهر:  حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در خصوص این خبر بیان کرد: کالاهایی که در این انبارها موجود است اغلب مربوط به پرونده‌های سال جاری و یا اواخر سال گذشته می‌باشد و کالاهای ما قبل آن همگی تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: در این بازدید نظم و انضباط و چینش انبارها بسیار مطلوب ارزیابی شد و دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان فارس و منطقه ویژه اقتصادی شیراز به خصوص ماشین آلات راهسازی و خودروهای سنگین داده شد تا هرچه سریع‌تر این کالاها تعیین تکلیف شود.

او ادامه داد: دستورات لازم در راستای برگزاری مزایده فروش این کالاها نیز به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، تعزیرات حکومتی و دادگاه کیفری ۲ شیراز داده شده است.

رئیس شورای قضائی استان فارس تصریح کرد: با ورود دادگستری استان به موضوع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها از سال گذشته تنها ۱۰ پرونده مرتبط با انبارهای منطقه ویژه اقتصادی شیراز و گمرک استان تعیین تکلیف نشده بود که با دستور فوری طی یک ماه آینده این کالاها نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار