استاندار گیلان:
مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان به همراه اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگی استانداری با دکتر عباسی نماینده عالی دولت در استان دیدار و پیرامون مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 24 June 2023

به گزارش تابناک گیلان گیلان؛ استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به لزوم اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، رسیدگی به رفاهیات بازنشستگان و بیمه درمان و تکمیلی این قشر فرهیخته، عنوان کرد: پیگیری مطالبات بازنشستگان عزیز بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید مهم‌ترین دغدغه مسئولین در این حوزه باشد.

در این دیدار سجاد محمدیان، مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این مدیریت تشریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۴ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر، مشترک صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان هستند که به همراه افراد تحت تکفل خود بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از پوشش بیمه تکمیلی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: رسیدگی به امور رفاهی بازنشستگان یکی از مهمترین مطالبات این عزیزان است که در همین خصوص تخصیص زمین برای احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این نشست، محمدیان با انعکاس درخواست بازنشستگان کشوری استان گیلان در خصوص افزایش بیمارستان های طرف قرار داد با بیمه آتیه سازان حافظ، خواستار انعقاد قرارداد این مراکز از استاندار گیلان شد.

در این نشست صمیمانه همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگی استانداری گیلان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار