سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی نزاع منجر به قتل در شهر بومهن عاملان این قتل دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 26 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ سید حجت الله پورنجفی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برنزاع و درگیری منجر به قتل در محله‌ای از بومهن (بلوار کشاورزی) موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی وپیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول در روز حادثه با ۲ نفر به هویت "م-س" و "ع - ت" درگیر شده و توسط سلاح سرد مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده فرد مجروح در بیمارستان فوت می کند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه با تحقیقات وپیگیری های به عمل آمده مشخص شد فردی که از اقوام عاملان قتل بوده به آنها پناه داده که با شناسایی فرد مذکور و دستگیری وی محل اختفای متهمین و قاتلان شناسایی و ۲ نفر قاتل دستگیر شدند.

پورنجفی بابیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه اقدامی بودند ولی در مواجهه با مستندات و شواهد پلیسی لب به اعتراف گشوده وبه بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در نزدیکی محل حادثه کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: متهمین دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و پلیس با کسانی که اخلال در نظم و امنیت ایجاد کنند ومتواری بشوند برخورد می کند.

۲ قبضه سلاح از اوباش درپردیس کشف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در این شهرستان که اقدام به حمل سلاح گرم می کردند، خبر داد.

پورنجفی با اعلام این خبر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری وفروش اسلحه توسط فردی در پردیس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان یک نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری وی یک قبضه سلاح کلت کمری بهمراه دو تیغه خشاب و ۵۰ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

پورنجفی افزود: با تحقیقات و پیگیریهای به‌عمل آمده از متهم دستگیر شده مشخص گردید یک قبضه سلاح دیگر را به شخصی به هویت معلوم فروخته است که در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر واز وی یک قبضه سلاح کلت بهمراه ۲ تیغه خشاب و ۱۱۳ عدد فشنگ جنگی نیز کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس با هشدار به اراذل و اوباش به توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت این افراد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ویا شماره پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند .

شهرستان پردیس با جمعیتی درحدود ۳۰۰ هزار نفر درشرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار