معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با الحاق ۲۵ هکتار دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین و تکمیل فاز دوم این پارکینگ، تمهیدات لازم برای پارک بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در مهران اتخاذ شده که در مقایسه با سال گذشته ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو در مهران افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 28 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون امنیتی وزیر کشور از زیرساخت های پارکینگ اربعین در مهران، اظهار کرد: پارکینگ شماره یک اربعین ظرفیت پارک ۷۰ هزار خودرو را دارد که قرار است ۲۵ هکتار دیگر به این پارکینگ اضافه می شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های لازم در پارکینگ اربعین مهران، افزود: در سه نقطه این پارکینگ و در هر نقطه ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در حال ساخت است.

هژبری تصریح کرد: با الحاق ۲۵ هکتار دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین و تکمیل فاز دوم این پارکینگ، تمهیدات لازم برای پارک بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در مهران اتخاذ شده که در مقایسه با سال گذشته ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو در مهران افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: برای احداث سرویس های بهداشتی و ایجاد یک نمازخانه در این پارکینگ بیش از ۱۴.۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای استقرار ۴۰ دستگاه آبسردکن جدید با قابلیت ارایه آب سر آنی، گفت: تا قبل از اربعین نارسایی های حوزه آب سردکن، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در پارکینگ اربعین حل می شود.

هژبری با اشاره به اینکه برای تامین آبسردکن در نقاط مختلف شهر و پایانه مرزی مهران بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه می شود، افزود: برای آسفالت، احداث دیوار بتنی، روشنایی و پایش تصویری پارکینگ اربعین نیز بیش از ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور نیز در بازدید اعلام هیچ: برای تامین اعتبار پروژه های زیرساخت اربعین هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد و نسبت به پیشرفت فیزیکی پروژه ها اعتبار لازم تزریق می‌شود.

مجید میراحمدی، به اتفاق بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۷ تیرماه پس از بازدید از پل صلواتی، سپس از پارکینگ اربعین (فاز ۱ و ۲) و از پروژه های در دست اجرا این پارکینگ بازدید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار