آتش سوزی یک مجتمع مسکونی 27 واحدی در شهریار یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت و 70 نفر از ساکنان گرفتار در میان دود و آتش توسط آتش نشانان نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 13 October 2015
رضا قاسمی مسئول سامانه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 3 بامداد وقوع آتش سوزی در مجتمع مسکونی 27 واحدی واقع در فاز یک اندیشه، شهرک رفاه به این مرکز اعلام شد. 

وی افزود: درپی این تماس بلافاصله اکیپ های عملیاتی آتش نشانی با امکانات و تجهیزات و تشک های نجات به استعداد 10 دستگاه خودرو سنگین و سبک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی در بدو ورود متوجه شدند آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مذکور رخ داده است و دود و گازهای سمی ناشی از حریق 3 دستگاه خودرو از مسیر راه پله به طبقات بالا سرایت کرده و شرایط بسیار سخت و خطرناکی برای ساکنان این مجتمع بوجود آورده است.

وی بیان داشت: اکیپ های عملیاتی سازمان بلافاصله با اطفای حریق، عملیات تخلیه دود و نجات ساکنان از طبقات فوقانی را شروع و طی دو ساعت عملیات فشرده و تلاش بی وقفه بیش از 70 نفر از ساکنان مجتمع در مسیرراه پله ها گرفتار دود های سمی شده بودند را نجات داده و به محیط باز انتقال دادند. 

وی تاکید کرد: در اثر شدت دود ناشی از این حادثه بخشی از سقف پارکینگ تخریب و متاسفانه یک نفر از ساکنین فوت و چهار نفر دیگر از ساکنان مجتمع به همراه یک نفر آتش نشان مصدوم بلافاصله به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی افزود: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار